snabb fakta om mig!

Är du singel? icke!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes.
Är du kär just nu? ooom!
Senaste du var kär i? Benjamin (:
Har du någon gång tagit din kompis flickvän/pojkvän? nope, 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha när man va liten 
Vad gillar du för stil på tjejer/killar? haha, utseendemässigt, så de som klär dom?

Fullständigt namn? Sandra Pernilla Caroline stadler
När fyller du år? 31 mars.
Har du några piercingar? yes, tungan, öronen& förhoppningsvis får jag i den i navlen efter jag fött.
Vilken årstid är bäst? vill säga sommar, men vinter& höst e också fruktansvärt mysiga..
Hur ser den perfekta morgonen ut? vakna samtidigt som baby och ligga kvar och kramas och pussas.
Vad älskar du mest på denna jorden? båda mina fina familjer! 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jadå 
Haft/har ni något husdjur? aaop, min älskade simba vovvis och haft djur alltid (?)
Vem står för underhållningen? benjamin (tror han heh...)
Hur längesen var det du träffade din mamma? i förrigår 
Hur länge sen var det du träffade din pappa? hm, oj de va ett tag sen, två veckor sen tror jag :s
Hur gamla var dina föräldrar när dom blev tillsammans? 16& 25 tror jag
Vad har du gjort idaag ? varit ute och gått, tvättat och ja ganska mycket faktiskt..
Har du varit glad idag? nja, trött& hängig men försökt hålla humöret uppe
Har du varit ledsen idag? inte ledsen men smått nere pga mina smärtor i kroppen
Vad ska du göra nu? sitta på min feta röv och kolla tv med min älskade
Har du gjort något dåligt idag? skällt på benjamin? haha :$
Vad händer imorgon? möte klockan 13 sen kommer kanske micke en runda
Har du varit i skolan idag? vilken skola?
Hur mår du just nu? trött as fuck!
Är du hungrig? faktiskt inte haha!
Vad är klockan just nu? 19.25
Vem ringde dig senast? dolt nr så vet inte eftersom jag inte hann svara..  
Vem sms:a dig senast? caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0