Jag behöver inte er.

Asså när jag va singel ville "vänner" ses hela tiden, när jag blev tsm med Benjamin hörde inte ens min "bästa vän" av sig längre, och värre skulle de tydligen bli, det som förändrade mitt liv va tydligen inte possessivt för "vännerna", jag blev gravid, folk snacka om att dom skulle stötta mig genom graviditeten, finnas där och hjälpa mig, dom ända som fanns till 100% va mina familjer, alla "vänner" gick upp i rök, hälsa knappt när man såg dom, varför? För jag nt kunde dricka längre? För jag växt upp? För jag helt plötsligt skulle bli mamma? För jag blev gravid "för snabbt"? Ja de undrar jag, för de skumma är, när Emilio hade kommit, DÅ passar se, alla vill ses, skriver grattis, gillar mina bilder och försöker verkligen bry sig? Men varfan va ni under mina 9 månader som gravid?! Var va all hjälp och stöd ni lova? Fuck er seriöst, finns bättre än er, mina familjer är allt jag behöver, vad ska jag med er till? Kan ni dissa mig för jag blir gravid kan jag dissa er för ni inte har barn, right?


Jag är lyckligare nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske inte va vännerna som slutade hör av sig.. det brukar bli att den som går in i ett förhållande slutar sakta men säkert att höra av sig för man lägger fokus på annat..

2012-10-10 @ 19:44:23
Postat av: TM

Jätte fin blogg! Ta en titt på mig och säg vad du tycker!

2012-10-11 @ 20:21:41
URL: http://teddymeshemaisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0